masall00_ Kızlar bebeğim 1 yaş bir aylık oldu ya doğduğunda ilk 2 ay kilosu iyisi ama sonradan hep düştü kilo alımı bi ara düzeldi yine kaldı puan 8 buçuk kilo ya elimden gelen herşeyi denedim ama yok bebeğim kilo almıyor doktorlar da sağılığı yerinde diyorlar takma diyorlar yarın yine randevu aldım hastaneye gidip test yapacağım ama benimle aynı durumu yaşayan var mı kilo aldırmak için neler yaptınız ya takmadıkça herkes o kadar soruyor ki üstümde bir baskı var resmen böyle olunca aşırı üzülüyorum kendimi suçluyorum lütfen yardımcı olun ne yapmam lazım bu arada yürüyor konuşuyor maşallah her konu da iyi ama kilo alımı çok yavaş iki dakika yerinde durmuyor
iremnazshn masall00_ oğlum 27 aylık 11 kilo raporlu mamaya başladık ve kansızlık çıktı belki genetik öyledir bir hastalık yoksa bende kendimi harabettim kilo için 2 yaştan beri saldım olmuyorsa olmuyor sağlığı yerinde olsun yeter
yikeya masall00_ ah ah beni anlatmışsınız sıkımtı Üzüntüden saç egzaması Oldum 😭10 aylık 8700 6 aylık bebek gibi duruyor erkek. Gören ne kadar zayıf, biraz bak , yedir dikkat et annesi… artık kimseye gitmiyorum akrabalara, kimseyle görüşmüyorum.
Seyma2534 masall00_ bizde aynı durumdayız 15 aylık olmak üzere 8 kilo 300 gram kilo almıyo raporlu mama kullanıyoruz oda çok fayda vermedi sürekli çoçuk doktorlarına gidiyorum yapıcak bişey yok diyorlar kan tahlilleri normal diyip gönderiyorlar artık endokrine yada çoçuk gastorolojiye götürmeyi düşünüyorum yemekte yemiyo aç yaşıyor kızım üstünü değiştirirsen kemikleri çıkıyo resmen çok üzülüyorum
maygirl masall00_ 6.aydan snra kilo alirim cok yavaslar 1 yaşta durma sewiyesine gelir.benm bebegimde 12 aylik iken 8.5 kilo idi şuan 17 ay 15 gunluk 9 ayda daha yeni 9.5 kilo oldu bnde cok uzuluyordum ama degerlene baktrdik surekli hepsi yerinde saglikli bi bebek genetik diede bsey war bn minyonum bana cekmis buyuk ihtimal 1 yasta duraksama.donemi ama duzenli komtrole gttik vitamin takviyeler vs kullandik oyke oyle 1.5 kilo 9 ayda anca aldi ortalama 150 200 gram almasi gerekiyir aylik artik bu bike duraksiyor merak etmeyin yiyorsa az az da olsa bikac ay snra birden degisecektr kilosu.ama siz degerlerne baktrin eksik bseyi warmi die tabi vitamin vs talep edin doktrorunizdan.
masall00_ iremnazshn bende bugün gittim doktor sonuçlar temiz dedi kan değerleri iyi dedi doğum kilosuna göre 10 kilo olması lazımdı kızım 8 buçuk kilo Adana’ya git dedi ama çocuğumu hastane hastane dolaştırmak istemiyorum ya
masall00_ yikeya ay sakın öyle yapma bende çok üzülüyorum ama bana kim dese bende direk laf sokuyorum kendini çocuğunu eve kapama sakın vala bak geçen düğüne gittim kaç kişi dedi bende onlara baya laf sokuyorum
ebrariminannesi Aynı sıkıntı bendede var 9 aylık 7.500 kilo varsa bulduğun birşey banad tarif ver lütfen
masall00_ maygirl vitamin veriyorum değerleri iyi çıktı sadece bi bölüm var Adanada oraya gitmemi istedi ya ben kendim bile hep zayıf biriydim evlendim misal sonra kilo aldım
maygirl masall00_ bebeginiz saglikli ise cok uatelemeyin genetik faktr die bsey war.gida takviyelrrine deeam.edin ama surekli ayni takviye olmaz degisimlu kullanmaniz lazm
Peeri masall00_ atoma başladım kilo aldı. Hatta boyu da uzadı. İnstagramdan hastalanmayancocuk sayfası var orda paylaşıldı. Hem çok sağlıklı hem de çok faydalı. İştah açtığını da düşünüyorum öncesinde çok zor yemek yediriyordum şimdi daha rahat yiyor. Oradaki yorumlarda öyle hep hem kilo alıp iştah açıyor boy uzuyor. Ben oradaki hakini yediremedim. Tahin balı ayrı sabahları veriyorum. Toz kısmını da yoğurta koyup bekliyorum 1-2 saat kadar ondan sonra yiyor.
aselikra4 masall00_ benim kzımda 8 ay 8 günlük bugün doktora götürdüm kilo için şuan 7100 gr. 68 cm. Doktor diyetisyene gönderdi oda 3 gün ne yediyse yaz bakalım dedi. İnşallah biraz kilo alır.4-5 aylık gibi duruyor