Kızlar merhaba kızımın bugün kan sonucunda AST 5-40 değer arasında olması gerekiyorken 49 ALP 0-281 olması gerekiyorken 415 çıkmış karaciğer enzimleriyle alakalıymış sizce çok yüksek mi yarın sonucu göstereceğim ama içim içimi yiyor bir şey çıkar mı sizde yüksek çıkan oldu mu lütfen içimi rahatlatın çok korkuyorum