vetmom valla yıllardır kek pasta börek
Çörek benden sorulurdu çok severim bu tür mutfak işlerini, son 2 yıldır asla olmuyordu en basit bir kek ne bileyim kurabiye bile:))) elle alakalı bence malzeme uygulama aynı bile olsa o el lezzeti denilen şey var bence. Şükür 6 aydır kendine geldi artık oluyor. Sabır lazım bir de acele olmayacak, malzemeler oda ısında , sıvıyağı çok olan kek güzel olmaz mesela, illa kalıpla olacak diye bişi de yok, normal borcamda da güzel olur, kek harcını döktükten sonra kalıbı/borcamı sert zemine bir iki vurun kabarcıklar çıksın , kabartma tozu 2 adet kullanın. Ve yine denemiş biri olarak diyorum malzeme kaliteli olacak. Droetker dışında sanki hepsi yalan:))))