Kızlar ben bekarligimdan beri bu sorunu yaşıyorum yok kilo dediler kilo verdim guatr olabilir dediler o çıkmadı zayıfladım dedilerki zayifta olsan yumurtaliklarin yağdan dolayı catlamiyor vs evlendikten sonra biraz düzeldi gibiydi sonra doğum yaptım düzelir dediler 2. Doğumu yaptım yine aynı her ay 1 2 gün değil bariz 10ar gün 1 er hafta ata ata sürekli ay başından başladım ay sonuna ilerledi derken önceki ay 4 5 idi g3cen ay 11 ine bu ay gene geciktim ne yapacağımı şaşırdım artık her gecikmede zaten ayrı stres oluyorum zayıflasam hemen değişiyor az kilo alsam hemen değişiyor şaşırdım artık aynı durumu yaşayan varmi doktor nasıl bir tedavi verir daha önceleri hap verip yolladılar hep