35 günlük bebeğim ara ara huzursuz olduğu günler oluyor. Ama 3 gündür burnumdan getirdi artık emzitiyorum memede uyuyor bırakıyorum 5 dok sonra uyanıyor sallıyorum da uyumuyor bu kez aç desem değil gazı var desem yok gaz damlası da kullanıyorum zaten. Biri diyor kucağa alıştırdın biri diyor ayağa alıştırdın halbuki kucakta da durmuyor ayakta sallanarak ta uyumuyor. Ne yapayım bilmiyorum sizde aynı şeyi yaşıyor musunuz sizce neden böyle yapıyor