4 aylik kizcemin burnunu dogdugundan beri bi turlu acamiodum serum fizyolojik sıkmak zaten bizim icin iskence cekmeyi dusunemiyoduk bile hamileyken hastalandigimda doktor yazmisti bi burun spreyi bana nette denk geldi onun baby olani varmis STERİMAR BABY kizimda grip 3 gundur burunlar tikali bugun esime aldirdim denedim ve 3 saniyede sumukcukler disarda burnumuz acildi 🙈 benim gibi acamayan mutlaka vardir diye yazmak istedim 💜