kaderecrin Merhabalar herkese, ben oceana geçiş yaptım fakat ne kadar kullanmam gerektiğini bilmediğim için bir size danışmak istedim. Bebeğim 5.5 aylık 7 kilo şimdiden teşekkür ederim
canimpapatyam kaderecrin 3 damla kullanıyorum. 1 fıs 3 damla yapıyormuş. Ama ben fıstan emin olamadığım için damla aparatını kullanıyorum
kaderecrin canimpapatyam bizim doktorumuz d vitamini için vitasanol vermişti 12 damla şeklinde araştırıp oceana geçmek istedim 3 az gibi geldi bana da şuan 😂
Yonca29 kaderecrin d vitaminin fazlası zarar demişti doktorumuz her çocuğa 3 damla öneriyoruz demişti
canimpapatyam kaderecrin bizim hem doktorumuz öyle dedi hem de üzerinde o şekilde yazıyor. Hatta yetişkinler için bile 6 damla yazıyor. Siz yine de doktorunuza bir danışın. Her marka farklı olabiliyor demek ki. Biz bundan önce buckso kullandık onu kilosuna göre kullanıyorduk yanlış hatırlamıyorsam ama o da o kadar çok değildi
kaderecrin Yonca29 doktorlar bile kendi içinde o kadar ayrışıyor ki neye inanacağımızı şaşırdık ama yarından itibaren 3 damla şeklinde veririm artık
Yonca29 kaderecrin eğer yetersiz geldiğini dusunursen kan testi yaptır vitaminine baktir eğer normalse değeri zaten veriş şeklin yetiyor demektir
kaderecrin Yonca29 aşılarında bile içim parçalanıyor kanına şimdi kıyamam oceanı yeni aldım dediğiniz gibi 3 damla şeklinde kullanacağım şimdilik