Arkdaslar bebegin 13 gunluk ama yıyor ıcıyor gazı çıkıyor uyuyor masallahhh diyeyim.. bu normal mı ilk kızım asla Boyle degildi. Gecede 3 saate bir sızlanıuor dogru duzgun aglamıuor kalkıyorum doyuruyorum altını degştiriyorum mırıldanarak uyuyor normal mi arkadaşlar