3 hafta önce farkettim,çocuk doktorumuz oğluma ve eşime de önlem olarak verdi ve geçmedi onlara şükür.Ama ben de bitmiyor ya.Emzirdiğim için vermazol kullandım artık emzirmeyi bırakıp kontil felan kullanacam tükendim ya🥲ev temizleyip camasir yikamaktan oglumla ilgilenemez oldum
Ilave olarak kabak cekirdegi ve yagi
Kekik
Bol bol acı
Yok gitmiyorlar ya var mı başka bir yolu bilen varsa yazsın lütfen🥲