Bukett ben de aldım 4,5 aylıktı aldığımda. O zamanlar tam oturmadığı için sürekli kafasını öne doğru eğdi. 6 aylıkken falan düzgün oturmaya başladı. Şimdi yedi aylık içinde asla durmuyor hareket etmek daha çok hoşuna gidiyor. Yani 15-20 gün falan kullanabildim diyebilirim.