5.5 aylık
Bu her zaman yaptığı bir şey değil genellikle akşama doğru gece uykusuna geçişlerinde yapıyor bir iki kez ve gündüz uyanmaya doğru yapıyor yine bir iki kez, gün içinde buna nazaran daha normal diyebileceğim şekilde emiyor.
Emerken kızıyor sürekli oturma pozisyonuna geliyor sonra yine memeye geliyor yine kalkıyor yine geri geliyor
Sütüm tazyikli değil tam olarak yani sağınca hem damla damla hem de bir kanaldan az bir tazyikle geliyor ama düzenli bir emmesi yok o yüzden emmeden önce hep sağım yapmam mümkün değil
Anlayamıyorum reflü mü
Nedir bu ve neden yapıyor
Ne zaman son bulur