Justmm ben de sizin gibi düşünüyordum alışkanlıklar konusunda ama bazen bizim desteğimiz olmadan bıraksa bile sürecin zorladığına şahit oldum. Öncelikle ben ağız ve diş yapısı bozulmaması için 2 yaşından önce bırakması gerektiğini düşünüyorum. Bir de bizim desteğimiz çok önemli maalesef ki toplumda çocuğun yanında onu rencide eder tarzda konuşmalar oluyor ve bu konuşmalar çoğu zaman farkında olmadan yaralıyor evlatlarımızı. Çocuğun ağzında emzik varken yok daha emiyor mu bebek gibi, emzik emen çocuk büyüyemez gibi sözler, çocuğun yanında size bıraktırmadın mı emziği, yanlış yapıyorsun vs tarzda söylemler hoş olmuyor bence