ahlavinyyaaa aynı işlemi yengem de yaptı, saçları daha gür çıksın diye ama hala seyrek,ince telli ve çok geç uzadı. Saçları daha sık olsun diye sıfıra vuracaksanız diye söylüyorum.
Sıfıra vurdunuz diye saç renginin değişeceğini de pek sanmıyorum ayrıca ☺️