Bugün hayatımdan bi 10 sene gitti sanırım. Kızıma öğlen yoğurt armut ve ceviz karışımı yapmıştım. Yarım cevizi cam rendede rendeledim öyle döktüm kaseye. Kızım yerken birden öksürmeye başladı öksürürken müdahale etmedim normal öksürüyordu, birden öksürme kesildi nefessiz kaldı rengi benzi attı hemen kucağıma aldım ama aklımı yitirmek üzereydim yani anlatamıyorum öylece donmuş gibiydi nefessiz rengi morarmaya başladı resmen, hemen dizime yatırıp heimlich yaptım bi kaç kere ve anca öyle nefes almaya başladı. Kaldırıp yüzüne baktım ağzından burnundan gözünden yaşlar akıyor resmen, ağzında bi şey vardı gördüm elimle çıkardım CEVİZ. Çok büyük değil böyle bi cm kadar bi şeydi o nasıl rendelerken düştü kaseye koyarken görmedim bilmiyorum ama ömrümden ömür gitti resmen kendime zor geldim. Bilmeyen annelerim varsa diye yazıyorum internetten videolarına bakıp öğrenin nolur belki de izlememiş bilmiyor olsam sonucu düşünmek istemiyorum sabahtan beri başım ağrıyor korkutmak için yazmıyorum sadece herkes bilmeli 🙏🏻🙏🏻🙏🏻