Prenslerin_Annesi34 Bebeğim 11 aylık dişi çıktı üst dişleri aralıklı doktora attım dudak bağı mı diye evet dedi bi sıkıntı olmaz dişin arasında olur dedi yaşayan varmı aynı durumu