caglanne Kabizlik cis yapamama oldu mu sizde de bez kupkuru resmen yapamiyor galiba 10 . Gundeyiz ama bezi acinca firrrr yapiyior bazen agliyor
Hiilyuss caglanne hiç olmadı bardak koymayı denediniz mi. Gerçi 10 gün olmuş doktorunuza muhakkak söyleyin
hndathn Öyle bır sorun yapamadık zaten doktor bu konuda çok dıkkat edın idrar yapamazsa hemen gelın demişti gayet normalınde çişini yapıyordu. Hıc aglamadı huysuzlanmadı