Yasmin0910 teşekkür ederim
Konya da şehir hastanesine de oldum ben 25 bin dediler ama alerjik durumlarımı ve çok fazla tansiyon düşmesinden surekli farkli ilac kullandılar ve 35 bin ödedim bunun için
Ameliyat cok iyi geçti dikislerim de bi problem yok agri sizi hiç yok sadece direnler bi tık agri aci yapiyor sag kolumu cok kaldıramıyorum ben direnler çıkmasına rağmen yeri hâlâ aciyor
4 kg uzerini taşımam yasak kollarımdan bi sure destek almam yasak dikislere bisey olmaması için 4. Gunden itibaren dus alabiliyorum ben daha 3. Gundeyim 😊