Duruelaninannesi benimde erken doğum riskim olduğu için bende sizinle aynı haftalarda yatışım verildi 2 gün kadar kaldım hastanede ciğer geliştirici iğne yaptılar eğer erken doğarsa küvöze alınmaması için tam 37+1 de doğum yaptım suyum azaldığından kaynaklı küvöze alınmadı 2350 gr doğdu bebeğim şuanda 2 ay 1 günlük mama ve anne sütüyle devam ediyorum gayet sağlıklı