sezenliva_21 evet yanında kutusu olan ilk bir iki gün üç tane atın sonra bir taneye düşürün ve sütünüzün tadına bakın çemen tohumu çok güçlü olduğu için sütün tadına geçiyor diye normalini fazla içen yok bu yüzden kapsül yapmışlar eczacı öyle demişti bana
Sütünüzün çoştuğu zaman bırakın göğüsleriniz mastit olmasın