Papatya-kiz Canım benim dr bebeğim 3 aylık olucak kilosu osu busu evet önemli ama sağlıklı mı sağlıklı doktorun eğer kilosunda sıkıntı görmüyorsa hiç kafana takma. Her bebek farklıdır nasıl ki aynı yaşta olan yetişkinlerin kiloları farklıysa onların da öyle ne güzel anne sütü alıyor ben neredeyse 2 aylıkken kesmek zorunda kaldım.