pozitifanne06 hayatı tehdit eden ve mecburi sürekli bakım gerektiren hastalıklar için üç hekim imzalı rapor alınıyor raporu kuruma sunuyorsunuz kurum olumlu ya da olumsuz karar veriyor.izin bitiminde alabilirseniz kurum kabul ederse refakat olarak geçiyor kabul etmezse beklerken gitmediğiniz günler yıllık izinden düşüyor