Halil_3006 Bugün kurulumu yapıldı 9 kilo bosch kurutma makinesi, mix ayarda çalıştırdım sanki biraz eşofman lastiklerinde nem vardı gibi ama biter bitmez hemen açtım kapağını sonra 20 dk ya birdaha attım siz nasıl kullanıyorsunuz acaba🙂
bikahveicelimmi Halil_3006 benim var canım aynı bosch 9 kg , ben de genelde mix te kullanırım. Havluları da atıyorsan onlar biraz dengeyi şaşırtıyor. Ayrı bornoz programı mı havlu programımı ikisinden biri var onları o programa atmaya çalış. Onun dışında bi durumsa bilemedim nedendir
sekerbebeginannesi Halil_3006 ben de kullanıyorum, evet mix programında bazen benim de çamaşırların da ıslaklığı kalıyor özellikle dediğiniz gibi lastik vs gibi kalın yerlerde ben genelde dolap kuruluğu kullanıyorum
anfzya Halil_3006 mix programda kurutuyorum bende eğer nemli cikiyorsa süreyi uzatabilirsiniz ben öyle kullanıyorum nemli kalmiyor
2124 Halil_3006 Aynı makineden var benım de 50 dk olanı sec canım hangisıne gelıyo tam bilmıyorım saate bakıyorum 50 dk bul calışırt kuru cıkıyo diğerielronı denedım bıraz nemli cıkıyo 50 dk olna ıyı sonucu yaz bana
Halil_3006 bikahveicelimmi yok havlu falan yoktu normal standrt kıyafetti karışık atacaksan mix e at dedi servis o yüzden
Halil_3006 sekerbebeginannesi ben şimdi ikinci çamaşırlar yıkandı ekstra kuruluğu seçtim birde öyle deneyeceğim😂😂
Halil_3006 anfzya süre nerden uzatılıyor onu çok anlayamadım, nemli çıktığında kısa programa attım 20 dk ya kurumuş çıktı anca keşfedicem galiba
anfzya Halil_3006 mix programına çevirdikten sonra extra kuruluk galiba bastığınızda her basmada numara değişiyor süre uzuyor zaten ekranda gösteriyor oğlumu salliyorum kalkamadım o zaman daha iyi tarif ederim🤭
2124 Halil_3006 Var canım 50dk diğerleri nedense nemli bırakıyor birde cok doldurunca nemlı kalıyo ama var 50 dk o tam kurutuyor
BENOYLEUYGUNGORDUMM Halil_3006 indirimden mi aldın. Bende aldım da biraz önce Vestel 9 kilo baya iyi aldım sanki
Halil_3006 BENOYLEUYGUNGORDUMM indirimdeydi ama ben bosch bayisinden aldım internetten değil, siz ne kadara aldınız