Arkadaşlar 3gun sonra kızımın 3ay bitiyor 4. Aya girecez inşallah Rabbim kısmet ederse. Ama çok huzsuzlasti son günlerde hele bugun emmiyor kucakta gezmek istiyor sürekli uyumak için direniyor sallayım diye bas bas bağırıyor emmedi ağlamaktan evi bile birlikte süpürdüm kucağımda yoksa durmuyor atak mi bu bu çocuğa noluyor lütfen yardım 4.ayliklar böyle mi oluyor