Zelihanur Kızlar Philips 8000 aqua plus aldım. Kötü yorumlar gördüm beni korkuttu kullanıp mutlu olan var mı acaba 🎈
Denizinannes1 Zelihanur hayırlı olssunnn bende kablolu ve robotu var ben çok memnunum hatta dikeyde düşünüyordum siz kullanıp yazarsınız artık😂
Zelihanur Denizinannes1 inşallah iyi olur da yazarım pişman olmak istemiyorum vallahi korkuyorum çok kullanmaya baya kötü yorum gördüm aldıktan sonra
Zelihanur Denizinannes1 inşallah bende memnun kalırım içime kurt düştü Bosch ile bunun arasında kalmıştım Philips iyi marka dedim ama arkasında durmuyor ürünün falan yazmislar