dayes ikiprensesannesi40 4-5 gün adet gecikmesi + lekelenme yaşadım ama gebelik yokmuş neden oldu bilmiyorum öyle bir ayarlarım bozulmuş. 😂 Belki sizde de öyledir
ikiprensesannesi40 dayes ay inşallah bendede öyledir 6 yasında kızım var ondan sonra bi kaybım oldu şimdide 1 yaşında kızım var ve rahatsız bu yüzden korkuyorum ve istemiyorum yine Rabbim bilir ama hiç olmayanlara nasip etsin inşallah
ikiprensesannesi40 ayrilbacim iki gün lekelenme mi oldu siz de de ben 3 gebelik yasadım hiç lekelenme olmadı direk adetten kesildim hep şimdi adet zamanında 2 gün lekelenme oldu ve üstünden 6 gün geçti
ayrilbacim ikiprensesannesi40 kızımda direk adetten kesildim oldugumu anladım şuan 9 haftalık hamileyim adet zamanımda birden lekelenme oldu adet oldum sandım meğer yerleşme kanamasiymiş hamile oldugumu ogrenene kadar aklıma hiç gelmemişti
ikiprensesannesi40 ayrilbacim benim 2 gün olmuştu biraz önce de kan sonuçlarım çikmiş negatif çok şükür