haydii Allah kimseyi Çaresiz bırakmasın dert verip dermansız bırakmasın Rabbım Yakınım 4.evre kan kansri teşhisi konuldu Doktorlar çok geç kalmışsınız demiş. Süreç nasıl oluyor Doktor pek umutlu görmemiş 😑
Fstk haydii 4. evre zor ama Allah’ın dedifi olur. Muhtemelen 2,3 yıldır varmış kendisinde. Kardeşim 3 yaşında erken teşhis + kemoterapiye cevapla birlikte 7,8 yıl tedavi gördü. Öyle iyileşti.
Elizabeth72 haydii eşimin bir yakını hem lenf hem kan kanseri 4. Evre olmuştu maalesef direnemedi ve rahmetine kavuştu dbakır çocuk hastanesinde 3 aylık bir tedavi gördü ama tedaviye yanıt vermedi bi türlü
aysert Kan kanseri yenmiş yakın komşumuz var fakat 4. Evre gelmiş her kanser için çok geç diyor doktorlar. Fakat rabbim ne derse o olur. Ümit kesmek olmaz dualarda buluşalım inşaAllah. RABB’im acil şifalar versin tez vakitte derman versin derdine
haydii Fstk yaaaaaa 3 yaşında mı Nasıl anlaşıldı ki Oy kurban olduğum Rabbım sizlere bağışlamış. Yüzümde gülümseme oldu Rabbım kimseye dert verip dermansız bırakmasın Evet 4. Evre olduğu için Çok zor gibi görünüyor alacağı tedaviler ağır gelcek ona umarım kaldırır kendisi çok zayıf hepten kg verdi
haydii Elizabeth72 başka hastaneye sevk edildi. Yarın bakalım ne diyecekler. Kendisinin dirayeti çok çok zayıf Qllah bilirde Doktor Herseye hazırlıklı olun demiş 😔 nerde nekqdr sifa bekleyen Hastalar varsq Raabim şifasını versin Yarınımız ne olacağı belli değil Rabbım bir saniyemizi hayırlısını versin 💚