İyi akşamlar tatlı bağğyanlar 🙋🏼♀️ Bebelerimden biri kabız. Zeytinyağı,hindistan cevizi yağı,kuru kayısı suyu ve püresi,kuru incir suyu ve püresi, kefir,probiyotik damla bütün bunları denedim hala daha denemeye devam ediyorum ama yok fayda etmiyor. Fitilde aldım haftada 1 kez veriyorum fitilden sonra rahat yapıyor evet ama bunada alıştırmak istemiyorum doğal yollarla üstesinden gelmek istiyorum ama ne yapsam atlatamıyoruz bu durumu. Bunların dışında bir önerisi olan var mı acaba?