karagoz33 18.ayı dolmak üzere
Hala emerek uyuyor.Aslında bence artık kendi de emerek uyumak istemiyor cunku uykuya dalma suresi eskiye kiyasla uzadi rahat edemiyor ama baska bi yontem denemeye calistigimda asla kabul etmiyo ağlama krizlerine giriyor yine memeye donuyoruz.
Gunde tek uyku yapar 1 -1,5 saat kadar
Uyku gerilemesi midir nedir yatma kalkma saatlerimiz epey degisti bazen gece bir kalkiyor iki uc dort saat uyumadigi oluyor haliyle sabahta gec kalkiyoruz sonra onun haricinde 5 ayliktan beri de gece de 100 defa kalkar