Bebeğimin anane babanne ve dedeleriyle iç içe büyümesini isterdim çünkü bakıyorum sürekli büyüklerle beraber olan onları gözlemleyen bebekler her şeyi daha çabuk öğreniyorlar. Benim gibi bebeğiyle başbaşa kalanlar da ise durum genelde vasat oluyor sanki. Neler ettiysem gel geli alkışı dans etmeyi öğretemedim 🤦🏻♀️ Var mı tek başına öğretebilen anneler. Burda arkadaşlarım da var diyorlar ben yap deyince yapmıyor ananesi deyince yapıyor diye