sultantaskiran yani bana çok mantıklı gelmiyor böyle şeyler, 3 gün denedim sadece ama hiç öyle gözle görülür bir kilo kaybı yaşamadım. Bir de şey okumuştum, o tek öğünde yediğin yemeği de vücut enerji olarak depolarmis çünkü bu vücut hep aç duruyor bak şimdi yedi bu da bana enerji olsun vs diye vücutta depolanirmis. Ne kadar doğru ne kadar yanlış Bilmiyorum tabi ama