kibritci_kiz Hello Baby 18 numara az kullanılmış her biri 40 tl Hello Baby babet ilk adım ayakkabısı 19 numara 40 tl Ortopedik 19 numara sert tabanlı dışarda giymeye uygun ilk yürüyüş ayakkabısı 100 tl
Duyulurum kibritci_kiz çok tatlılar 🐢 hiç küçük ilk adım ayakkabısı alamadım hem ayakları büyüktü hem geç yürüdüler. Büyük oğlumun ilk ayakkabısı 23 numaraydı 😅
kibritci_kiz Duyulurum benim kızım da minyon bi bebek 11 aylıkken yürüdü ben de küçük numara ayakkabı bulmakta zorlanmıştım 🤭 teşekkür ederim 💕
Dedektifgadget Duyulurum ya benim kızımada 19 numara olmadı 21v22 tam oldu 10 ay 9 günlük 😅♥️ çok güzeller
kibritci_kiz Çok tatliş ayakkabılar hepsini yıkadım tertemiz oldu fotoğraftan daha temizler toplu alımda indirim yaparım 🥲