enisay Perinemde 3 cm yırtık var en olarak da 2 cm dikildi. 2 hafta geçti hiç ağrı sızı yok ve ben oraya hiç bakmadim korkumdan kontrole de gidemedim sorun olur mu sizce ilerde dikisler kendinden eriyomus bana 3 günde erir demişti
Yonca29 enisay akıntı lekelenme çok ağrı tarzında birseyler yoksa gitmeye gerek yok ama aklın kalıyorsa git tabiki doktora
Beybisii_ enisay krem verdimi Dr verdiyse onu sur düzenli dikişler dusucek kendi evde gorursun zaten dikkat et kabız olma ıkınma çok
Beybisii_ enisay daha yeni kuzum iyice kuruyunca düşer ben kontrole gittim ebe kontrole git demişti benim alerji yaptı şişti dikişlerim hasta bezine sürtüp durdu kurşunlu su koydular gazlı bezlere döküp dondurmuslar