Kızlar merhaba 4 aydan beri ara ara kusma vardı ama sütüm çok diye zaten kökü bende diye tekrar emziriyordum ama 5 ayda ek gıdaya geçtik ilk günler iyiydi ama sonra yani 15 gün sonra kaşığı görünce kafasını çevirme ağzında bekletme ağzından akıp gidiyor yiyecekler tıkanıyor morarıyor fışkırarak kusuyor beslenme sonrası durmadan hırıltı var. Bugün doktora gittik reflü dedi şurup yazdı gastrotuss diye gerçekten kaşık reddi yapar mı bu reflü zaten pütürlü yiyemiyor ağzına incirin içindeki minicik tanesi gelse bile örüp kusuyor ama o kaşığı değil sabahki yemeği öğlenki yemeği içtiği sütlerin hepsi gidiyor bu ay sadece 200 gram almış. Benim anlamadığım pütürlü yemeğe geç başladığım için mi yoksa reflüden dolayı mı ögurup duruyor. Her ürünü iki kere hazırlıyorum ilk tabak kusuyor arkasından bir daha durmadan yemek hazırlamak zorunda kalıyorum o kadar sıkıldım ki eşim ile birbirimize giriyoruz durmadan sen ağlayınca düzelmeyecek diyor. Özellikle belirtileri yazıyorum bunlar olanlar neler yaptılar çok sevinirim
Hırılti ses kısıklığı geviş getirme kaşık reddi pütürlü gıda reddi yemek yerken hemen boğazında kalma morarma