Yeni doganken kalpte üfürüm var demişlerdi 6 aylık olunca kontrole çağırmışlardi yeni gidebildik ama sonuç alamadık kablolar takip çekim yaptılar çocuk ağladı yıktı ortalığı zor çektiler sonra doktor görecek diye sonucu gittik doktor değildi öğrenci sanırım kalpten dinlemeye çalıştı bebegim ağladı yine kontrol edemedi. Röntgen çekilsin dedi cikarti bizi kalpte üfurum kapalı mı açık mı bisey demedi yeni doganken gittiğimiz prof.dü hiç röntgen vs dememişti direk ordan kendi bakmisti neyle baktığını hatırlamıyorum. Üfurumle röntgenin ne alakası var beni bi aydınlatın lütfen boşuna gittik çocuğum çekene kadar yıktı ortalığı boğazı ağrıdı resmen