keziban_123 Bugün kontrole gittim biraz az kilo almış 5 ay 8 günlük oğlum kaşık maması kullanmam gerektiğini söyledi doktorum kullanan var mı aranız da ve hangi marka iyi ?
Melek2845 keziban_123 mamaların içeriğini bilmiyorum ama ek gıdaya başladıgımızdan beri 1 tatlı kaşığı irmik 1 tatlı kaşığı pirinç unu Yarım su bardağı suyla pişiriyorum içine sevdiği meyvelerden eziyorum çok seviyo kilosuda iyi gidiyo maşallah deniyebilirsiniz
gokyuzums keziban_123 Bende kullandım arı mama ismi çok memnundum ve severek yiyordu yaparken tatlandırmak için az bı pekmez damlatiyodum o kadar
aysemsi10 bademiko hero baby 4+ pirinçli muzlu mamasını denemiştik bazen biberon maması olarak verdim diş çıkarmamıza rağmen o ay kilo almıştı iştahında azalma olmamıştı tadını sevmişti şimdi hero baby bin 6+ meyveli tahıllı olanı deniyoruz onuda sevdi normal mamasından daha çok seviyor hippte aldım ama daha kullanmadım bizimde kilomuz az biraz daha toparladı
bademiko aysemsi10 mama ve ekgıda sonrası toparlıyor genelde bebişler bizde gıdıklı ve tosbik olduk kilosu gelişimi her şeyi güzel gidiyor 7 ay 20günlük olduk sadece diş sıkıntımız var üst dişler zorluyor biri çıktı ikincisi yoldaa
Ardenaden Ben hip ve asci anneden mamalac doye ver ondan veriyirdm. Um yatmadn malalac daha cok seviyor keci sutlu hurmali
havva112 Ben de hipp veriyorum. Diğer kaşık mamalarına göre içeriği daha temiz. Palm yağı yok ve ilave şeker yok içindeki meyve oranı da gayet güzel. Hero babynin içindeki meyve oranı %2 3 falan diye hatırlıyorum ve ilave şeker içeriyor
keziban_123 Gece sürekli uyanıyor bebeğim bide artık sütüm yetmiyor sanırım umarım işe yarar bu kaşık maması normal mamayı da içmiyor çünkü
etl keziban_123 kavonoz maması vermiyorum ben çok zorda kalırsam organik olanları seciyorum. Bebeğimin çok sevdiği tarifler var istersen yazabilirim. Kendin yapman en iyisi çünkü ne kadar iyi ve organik deselerde malesef paketli ürün
humanur09 etl tariflerinizi yazar mısınız ben de çok fazla zorlanıyorum ne yapacağımı bilemiyorum bazen mesela bu akşam ne yedireceğimi bilmiyorum bebeğime Yazarsanız ben de faydalanırım teşekkür ederim şimdiden seni yerim ısırma
etl humanur09 bende bazen çok zorlanıyorum ama bebeğimin hayır diyemediği iki tarif var . 1 tatlı kaşığı yulaf unu 1 tatli kaşığı tam buğday unu 1 tane hurma veya istenilen tatlı bir meyve cenet hurma vb. 1 cay bardağı su 1 tane hep organik bebek büskivisi veya başka marka bebek büskivisi Yapılışı Yulaf unu ve tam buğday ununu suyla pişirelim. Ekleyeceğimiz hurmayı, meyve veya sebze sertse önden haşlayalım. Sonra bebek büskivisini haşladığımız sudan ekleyerek yumuşatalım hepsini karıştıralım. Afiyet olsun. Tarif 2. Yarım muz Ceyrek avokado 2 tatlı kaşıgı ev yapımı yoğurt 1 tatlı kaşığı yoğurt suyu 1 tane bebek büskivisi Yapılışı Muz ve avakodayu ezelim Üstüne yoğurtu dökelim Büskiviyi yoğurt suyuyla ıslatılım hepsini karıştıralım. Afiyet olsun
keziban_123 etl bu tarifleri hangi öğünlerde veriyorsunuz gece verebilirmiyim 1. Tarifi mesela akşam uykusundan önce
etl keziban_123 evet olabilir ama ben uyumadan hemen önce ek gıda vermiyorum. Midesi çok dolu olunca yatınca reflüsünü tetikliyor ama sizin bebeğinizi siz bilirsiniz eğer reflüsü yoksa zorluk olmuyorsa yatmadan hemen önce beslenme verebilirsiniz. Rica ederim. Sağlıkla büyütün bebeğinizi