Pirasalipuding a kişi o aşıyı yaptırmadıysa siz de mi yaptırmayacaksınız bence burada böyle sağlık işe ilgili bilgileri en iyi doktorunuza sorun sorma gibi imkanınız yoksa burya yazdığınız gibi internetten de araştırabilirsiniz buradakilerin bebeğine birşey olmadı diye sizinkinde de olmayacak değil :) bir doktor olarak ben öneriyorum imkanı varsa her aile yaptırmalı en basitinden rotadan örnek vermek istiyorum olası bir zehirli ishale yakalanan çocuklar veya bebekler çok ağır şekilde tedavi ediliyor ilerlerse yoğun bakıma bile aldıklarımız oluyor, ilk bebeğine yaptırmayıp bu sıkıntıyı çeken anneler genelde yaptırıyor zaten menenjit en en önemli aşılardan 1 tanesi imkanınız yoksa bile bulun buluşturun yaptırın