Merhaba..Ben 28 gün once sezeryan dogum yaptim, estetik dikis yaptik dediler tabi yapıştırmalı ama dikislerimin sol basinda sanki misine ipi gibi bir ipin ucu var.Kendiliginden zamanla duser mi ??sizde de böyle durum var mı ? şişme falan yok sadece ip var