Sabah 7 de uyandıktan sonra bakimlarida yapildiktan sonra 7:30 da ilk formul mama yerine ek gida veriyorum sonra 1 saat geciyor. Formul mamasini veriyorum sonra da uyku 11 de uyaninca 2 saat sonra tekrar bakimi derken 2,5 saat gecmis oluyor toplamda tekrar formul mama 3 ya da 4 te uyuyor sonra uyaninca 5 ya da 6 gibi aksam ek gidasini corba falan veriyorum bi saat sonra formul mama bu aralar 9 da degil 11 de uyumaya basladi cok zor uyuyor uyku gerilemesi mi anlamadim neyse o yuzden yatmaya yakin yine formul mama veriyorum sizce beslenmemiz normal mi siz nasil besliyorsunuz ?