Deletedmom_220 her şey birikim yatırım değil hayatta. Güzel anılar bırakmak da manevi yatırım diye düşünüyorum. Biz bir mekan tutup en yakınlarımızla yaptık, kamera kaydı da aldırdık ilerde inşallah vereceğim oğluma. Hatırlamaz diye düşünmemek lazım eşimle biz de ebeveynliğimizin ilk yılını kutladık diye hissettik sonuçta kolay bir iş değil, bu kadarcık güzelliği de hak ediyoruz bence.