Merhaba arkadaşlar, oğlum 11 aylık. İlk 6 ay aktif emzirdim sonra azalmaya başladı sütüm. (Doğumdan beri mama takviyeli gidiyoruz) şimdilerde artık iyice azaldı ama bitmiyor da. Göğsümü sıktırınca geliyor. Ama sağsam 30 cm bile çıkmaz herhalde. Bebeğimi yine emziriyorum memeyi seviyor. O azıcık sütün bile faydası oluyor mudur acaba ya? Bazen memeyi boş boş ağızda tutuyor gibi geliyor. Süt ağzına ulaşıyor mudur acaba? Çok saçma oldu ama 🥲 ne yapayım merak içindeyim