feniks Ayın 1 inde doğum yaptım ilk günden beri sütüm var hatta buzluğa bile koyuyorum emzirme süremiz bir saati geçiyor bazen ama hala doymuyor neden olabilir ne yapabilirim
Themom_ feniks Benimde öyleydi sarılık oldu o yüzden hatta hastanede 12 saat fototerapi aldı doğumdan sonra 4. Gün mamaya başlamıştık mama + meme gittik
Dogacelik feniks memeyi doğru kavrıyor mu? Kahverengi kısmıyla birlikte ağzına alması lazım. Sadece ucunu yakalıyor olabilir. Şu sitedeki bilgiler benim çok işime yaramıştı. http://www.lllturkiye.org/2011/02/sorunlar-asmak.html?m=1
feniks nurrr126 annekadin21 Vermesi gereken kilodan daha fazla vermiş doktor mama başlayacaksınız dedi sütün yeterli gelmiyor dedi ne zaman emzirsem bir saat bir buçuk saat ağlamaya devam ediyor mama verdiğim an uyuyor sankinleşiyor mama yerine sağdığım sütten veriyorum yine sakinleşmiyor