Hamileliklerim aşırı zordu çok ağrılar çektim her ikisindede 9 ay boyunca hersey çok zprlasıyor kızım 2 yaşında oğlum 9 aylık 1 sn yanından ayrılamıyorum oğlanın ellerini ısırıyor kafasına vuruyor yanağını ıssırıyor ellerini yara etti hep bizi ısırmıyor hayır oğlana ilgi göstermiyorz öyle çok kıskanmasın die oyunlarla iksiini birden doyuruyorum ikisini aynı seviyorum arkadaşın diyorum vurmak kötü fuuuu oluyor bak öpelim hadi özürdileyelim diyorum 3 dk sonra tekrar aynı şeyi yapıyor kızım yemiyor uyumuyor kavga gürültü bağırıs çağırıs içinde zorla hersey oğlan sabaha kadar sürekli uyanıyor uykumu alamıyorum doğru düzgün yemek yiyemediğim için kilo alıyorum sitrestn sıkıntıdan gece çocuklar uyuduktan sonra yiyebiliyorum duşa girsem babaları içerdede olsa ağlama çığlıkları duyuyorum o duştan panikle çıkıyorum gidip bakıyorum ki hepsi uyuyor babaları 8-9 gibi geliyor yardım edenim yok annem yakınımda oturuyor ama 1 gün gitsem biran önce gidim die öf pöf modunda çok yorgunum kafamı boşaltmaya o kadar ihtiyacım var ki o kadar yorgunum ki beni dağların arasına bıraksalar böyle canım çıkana kadar sadece bağırmak istiyorum yoruldum dedikçe annem bakacaksın çocukların yapmasaydın der 2. Sini aldırmam konusunda sürekli başıma kakar ben çocuklarıma asla pişman değilim çocuklarım benim canım herseyim paylasmaya ihtiyacım vardı biraz konusmaya ihtiyacım vardı kardeşimi arayıp biraz konusayım diyorum annem gelse 1 saat sonrasında hemen kalkıp gideyim diyor hatta gelir gelmez gidelim gidelim git nie geliyorsun o zaman yani kardeşime söylüyorum herkes kendi evinde rahat ne alakası var diyorum evinde olmak istemeyen bir sensin yok su 4 çocuk bakıyor 😀 3 yıldır evinden kafasınu dışarı çıkarmamıs bir ben var ortada