Duruelaninannesi Kızlar şimdi son adet gördüğümüz günün ilk gününü mu hesaplayarak yapacağız yoksa adet görmediğimiz ayin ilk günü mu hesaplanacak ?
Duruelaninannesi Birdunyabircennetannesi offf yani ben 1 martta adet oldum 7 martta bitti düzenli olurum Nisan 1 de olmadım kaç haftalık oluyorum yani
yodamom Duruelaninannesi 1 marttan bu hüne kaç gün geçmişse o kadarlık hamile oluyorsunuz hamileysseniz
SevimliHayaletCasper Duruelaninannesi 3 haftalık gerilik var ama bu problem değil 3 haftaya kadar normal
yodamom Duruelaninannesi geç döllenme olmuş olabilir sağlıkla kucağınıza alın inşallah. Benimde 3 haftalıkken 5 haftalık çıkıyordu erken döllenmeden sonra doğuma yakın haftası normal ilerledi
Duruelaninannesi SevimliHayaletCasper sancım da çıktı cumartesi gününden beri hastane de yatıyorum. Gözlem altında. Kızım evde dua edin ne olur vaktinde sağlıkla gelsin