Merhaba hanımlar, bebeğim ilk 3 ayda çok gazlı değil ve kendi de çıkartabiliyordu ancak 4. Aydan itibaren hem gazı arttı hemde kaka problemimiz başladı. Kendi kendine yapamıyor sürekli ıkınıyor sürekli masajlarla 2-3 günde bir yapabiliyor. Bu durumu yaşayan ve çözüm bulan var mı? Bu aylarda azalması gerekmiyor mu evet 6. Aya kadar uzayabilir ama yinede azalmalımıydı?