bebilikk ben çalıştığım kurumun indirimi ile 640 TL giriş yapıyorum ama indirimsiz fiyatını bilmiyorum.uc yıldır Ali beye gidiyoruz çok çok memnunum hasta yaklaşımı bilgi tecrübe çocuklarıma yaklaşımı özeni beni fazlasiyla memnun ediyor. Yalnız çok fazla eğitimlere giden biri yine yoktu hafta sonu insatgramdan bı bakın gelmiş mi diye orda paylaşıyor. Özel hastane olmasına rağmen çok yoğun bilginiz olsun ona göre gidin bazen devlet hastanesi gibi sıra bekliyoruz kötü yanı da bu😬