ipekbyrak hemşire özensiz bir şekilde ağzına damlatırken bir miktar dışarı aktı acaba etkisini görür muyuz çünkü yan etki de olması ateş vs şüphelendim bu durumu yaşayan bilen var mı acaba ?
odtz ipekbyrak bizim de minicik tükürdü hemşire problem olmaz dedi kussa bile ağızda emiliyor direkt o bakteri dedi
Aklimideliricem Yan etki bizde yaşamadık ama ne kadarını döktü ki zaten küçücük bişey etki etmiştir inşallah