Ozlem2603 Kızlar Bebeğim 4 aylık doktor yavaş yavaş ek gıdaya tadımlara başlıcaz dedi sizler hangi ayda nasıl başladınız
bademiko Gün yani 4ay 15günlükken başladık tadımlar önce sebzeler sonra meyveler yavaştan karışım çorbalar ve pütürlüye doğru yol aldık
kuzeyselin 5 aylık olduk hala başlamadım 😃 6. Ayda başlamayı düşünüyorum acele etmiyorum çünkü 6 aydan sonra ömrü boyunca yemek yiyecek
dneyrn 4 aylık Ken yavaa yavaş verdim bı kaç kaşık acı olmayan herşeyden yemek suları falan şimdi beş aylık olduk püre sebze meyve purelerinde veriyorum şimdilik iyi sıkıntısı yok bakalım