Bende de ayni 2 aylik kızım var göğsümde uyuyor besigine gelince direk açılıyor gözler sanki hiç uyumamış gibi..4.aydan itibaren normale döner diyende var.pusette de biraz uyur ama ne zamana kadar işte.bende rahat uyuyamıyorum..dr kontrolüne gidince konuşacağım bakalım..