Nacafa lagerthaa hamilelikte de yedim doğurduktan sonra da çocuğumda hiç gaz yapmadı ama genel olarak çok gazı olan bir bebek değildi. Sizin çocuğunuzun gazı varsa aşırı yemeyin tadımlık bir iki lokma yiyin
Deletedmom_117 lagerthaa hamileykende emzirirkende yedim birsey olamadı gaz sorunu yaşamadık normal gaz sıkıntısı vardı sadcee
LezizeNine lagerthaa acısız ye canım bulgur olduğu için bi miktar gaz yapar. Hatta aç içine kimyon serp bolca 😂 yazık bebiş gaz dolmasın
ikibaloglanannesi Ben emzirdiğim dönem 1 kere yemiştim çiğ köfte eşim yapmıştı. Yemeden önce süt sağmıştım dolaba koymuştum. Yedikten sonra da kimyon çayı içtim hemen . Gaz falan olmadı hiç
ikibaloglanannesi lagerthaa 1 bardak suya 1 çay kaşığı kimyonu ekleyip karıştırın. Bir kez kaynatın ve kapatın ocağın altını. Sonra süzgeç yardımıyla kimyon çayını süzün. Ve için. Şeker kullanmadığım için şekersiz içiyordum ben. Şeker kullanıyorsanız ekleyin