13 aylık kızım var geceleri mama vermek istiyorum emzirmeye biraktiricam artik o yüzden birazda hastalandı kilosu şey oldu bu yüzden toparlasin diye biberonlami veriyorsunuz bazıları 1 yaşından sonra biberon vermeyin diyorlar ikilemde kaldım mamayi içmiyor sulu şekilde ama bakalım alistiricam